جریان انحرافیو فتنه سبز دولبه یک قیچی
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

گام جديد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد
نكته بسيار مهم ديگر در اين ميان، تغيير پايه ارتباط رسانه‌اي رييس جمهور با افكار عمومي از رسانه‌هاي داخلي و ديدارهاي چهره به چهره در سفرهاي استاني به تمركز بر...
سرويس سياسي تعامل- پس از اينكه تحليلگران از نزديك شدن حلقه دولتي موسوم به حلقه انحراف به جريان فتنه خبر دادند، رويكرد اصحاب اين حلقه به رنگ سبز گمانه ها را تقويت نمود. به گونه اي كه رسانه حلقه انحراف با ذوق زدگي از رنگ كت ليدر حلقه تمجيد كرد.(اينجا) و(اينجا)
انتشار برخي اخبار ازجلسات با حلقه هاي واسط فتنه در خارج از كشور توسط اعضاي حلقه انحراف كه برادر رييس جمهور از آن پرده برداشت نيز از موارد جالب توجه هفته گذشته بود.(اينجا)
در اين ميان اخبار گفته و نگفته بسياري وجود دارد كه از آن مي گذريم، اما رويكرد رييس جمهور در تقابل با نهادهاي سنتي جامعه از جمله مرجعيت كه چندين سال است مشاهده مي‌شود همچنان ادامه دارد. تقابل با مجلس شوراي اسلامي نيز ظاهرا همچنان در دستور كار است. اگر چه رييس جمهور پس از آن يكشنبه سياه بگم بگم هاي مجلس، قول داده بود كه به خط آرامش بازگردد(اينجا اما عدم حضور وي در روز تقديم لايحه بودجه به مجلس نشان داد كه اين بازي ادامه دارد.(اينجا
گام ديگر اين پازل، انتخابات نظام پزشكي بود كه به زعم بسياري آزمايش رييس جمهور براي گرفتن تاييد صلاحيت ليدر حلقه انحراف، اسفنديار رحيم مشايي است.(اينجا) انتقاد رييس جمهور به سپاه كه تا پيش از اين در لفافه بود در قضيه انتخابات نظام پزشكي اين بار علني شد و دستمايه مناسبي براي دشمنان ملت و رسانه‌هاي بيگانه فراهم نمود.(اينجا)
اما رو گذشته خبري منتشر شد كه بسيار قابل تامل است: حضور احمدی نژاد در منزل خواهر رهنورد. زهرا رهنورد، همسر ميرحسين موسوي از اركان فتنه 88 است كه هم اكنون در حبس خانگي به سر مي‌برد.
در خبر آمده بود كه، در پی درگذشت پدر زهرا رهنورد، محمود احمدی نژاد به همراه خانواده اش در منزل مهندس عبدالحمید نقره کار (باجناق میرحسین موسوی) حضور یافت و به خواهر رهنورد، درگذشت پدرش را تسلیت گفت.(اينجا)

 
در این دیدار که یک هفته قبل انجام شده است، خواهر رهنورد از بی خبری فرزندان موسوی و رهنورد از والدینشان طی ۱۲۰ روز گذشته خبر داده و ابراز گلایه کرده است.

 
حال بايد ديد اين روال قرابت  فتنه و انحراف تا كجا ادامه مي يابد؟
نكته بسيار مهم ديگر در اين ميان، تغيير پايه ارتباط رسانه‌اي رييس جمهور با افكار عمومي از رسانه‌هاي داخلي و ديدارهاي چهره به چهره در سفرهاي استاني به تمركز بر ايجاد تشويش توسط رسانه‌هاي دولتي، ترويج در فضاي شبكه‌هاي اجتماعي و موج وبلاگي و تكثير نمايي و انعكاس در رسانه‌هاي بيگانه مي‌باشد. ظاهرا پايهه تحليل تيم رسانه‌اي حلقه انحراف بر اين شكل گرفته است كه تاثير رسانه‌هاي بيگانه بر انتخابات ايران بيش از رسانه‌هاي داخل كشور است. و در اين ميان طراحي، كد-پالس‌هاي انتخاباتي براي طبقه متوسط شهري توسط تيم رسانه‌اي رييس جمهور پيگيري مي‌شود كه يك نمود ان را در خواندن بخشي از ترانه خواننده‌اي لس آنجلس نشين توسط رييس جمهور در مجلس شاهد بوديم.(اينجا)

 
سوال اينجاست كه گام بعدي كجا فرود مي‌آيد و برنامه بعدي انتخاباتي حلقه انحراف چيست؟
تعامل به زودي بخش‌‌هايي از اين برنامه را منتشر خواهد نمود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف, حلقه انحرافی,فتنه سبز, :: 4:4 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 552
بازدید هفته : 1013
بازدید ماه : 1010
بازدید کل : 56638
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1